Apmokėjimas ir pristatymas
1. PREKIŲ PIRKIMAS
1.1.Pirkėjas, Internetinėje parduotuvėje išsirinkęs norimas prekes, pasirinkęs apmokėjimo ir pristatymo būdą, susipažinęs su šiomis Taisyklėmis ir tai patvirtinęs atitinkamame langelyje, patvirtina užsakymą.
1.2.Pirkėjas gali rinktis užsakytas prekes atsiimti Pardavėjo sandėlyje arba pageidauti jas pristatyti kurjeriu arba pasirinkti pristatymą į LPexpres terminalą. Vieno užsakymo prekės gali būti išsiųstos tik vienu adresu.
1.3.Pardavėjas, gavęs Pirkėjo užsakymą ir nesant jokių apribojimų užsakyme nurodytoms prekėms, jį patvirtina, išsiųsdamas elektroninį laišką Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu.
1.4.Pirkėjui gavus užsakymo patvirtinimą jo nurodytu el. pašto adresu, užsakymas nebegali būti atšauktas, nebent būtų aiškus susitarimas tarp Šalių, leidžiantis užsakymą atšaukti ar pakeisti.
1.5.Prekės bus atiduodamos arba siunčiamos tik po pilno užsakymo apmokėjimo. Nesulaukus apmokėjimo per 3 d.d. užsakymas anuliuojamas.
1.6.Paruošęs užsakymą Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui pranešimą, kad prekės parengtos atsiėmimui įmonės sandėlyje arba pilnai apmokėtos prekės išsiunčiamos Pirkėjui, priklausomai nuo to, koks pristatymo būdas buvo pasirinktas užsakymo metu.
1.7.Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiamas užsakymo patvirtinimas ir/ar išankstinė sąskaita faktūra su pirkimo duomenimis. PVM sąskaita faktūra išrašoma Prekių perdavimo kurjeriui ar Prekių atsiėmimo (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas) dienos data ir atiduodama arba siunčiama kartu su preke.
2. APMOKĖJIMAS. PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS.
2.1.Pirkėjas turi galimybę už Prekes internetinės bankininkystės priemonėmis (SEB Bankas).
2.2.Atlikdamas mokėjimus per bankus Pirkėjas naudojasi trečiųjų šalių paslaugomis. Pardavėjas nėra atsakingas už bet kokius tokių trečiųjų asmenų veiksmus ar neveikimą, ir iš to atsirandančias galimas pasekmes.
2.3.Apmokėjimas laikomas atliktu, kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma Pardavėjo banko sąskaitoje. Apie atliktą apmokėjimą informuokite elektroniniu paštu info@fixus.lt
2.4.Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą už prekes bei jų pristatymą (transportavimą) ir nuo to momento skaičiuojamas prekių pristatymo terminas.
2.5.Pirkėjas įsipareigoja prekes atsiimti arba priimti pats, o jei to negali padaryti, turi tam paskirti kitą asmenį atsiimti prekes vietoj jo. Tokiu atveju laukelyje “Mokėtojo komentaras“ nurodomas prekes atsiimsiančio asmens vardas, pavardė ir telefono numeris.
2.6. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkdamas kurjerio paslaugas, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Užsakymai pristatomi visoje Lietuvos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių kainos. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
2.7. Pasirinkus kurjerio paslaugas Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 5 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo. Jei pirkėjas pasirenka paštomatą ar pristaymą pasirinktu adresu. Jei pasirenka pristatymą į ugdymo įstaiga, užsakymas pristatomas per 14 kalendorinių dienų.
2.8. Pristatymas laikomas įvykdytu, kai Pirkėjui perduodamos prekės sandėlyje arba jos pristatomos Pirkėjui jo nurodytu adresu, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima pats Pirkėjas, ar bet kuris kitas Pirkėjo nurodytas asmuo. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo momento, kai prekės perduodamos Pirkėjui.
2.9. Jei planuojamą Prekių pristatymo dieną Prekės nepristatomos, Pirkėjas turi apie tai informuoti Pardavėją.
2.10. Prekių pristatymo metu nepagrįstai atsisakęs priimti užsakytas prekes ar jų dalį, Pirkėjas privalo padengti su sutartimi susijusias realiai patirtas Pardavėjo išlaidas ir/ar pristatymo išlaidas.
2.11. Pirkėjas ar jo atstovas priimdamas prekes privalo patikrinti, ar nėra pažeista prekių pakuotė, o esant pakuotės pažeidimui, galinčiam turėti įtakos prekių kokybei, Pirkėjas turi teisę atsisakyti priimti prekes ir/arba reikalauti Pardavėjo pakeisti prekes į kokybiškas.
2.12. Prekes pristatant per kurjerį, pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti prekės siuntos būklę. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar jo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
2.13. Pirkėjui ar jo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje ir papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.
2.14. Pardavėjas, negalėdamas pristatyti Pirkėjo užsakytos prekės, pasiūlo Pirkėjui analogišką prekę arba vėlesnį pristatymo terminą. Jei Pirkėjas nepageidauja gauti analogiškos prekės, Pardavėjas per 5 darbo dienas grąžina Pirkėjui pinigus.